Questions? Feedback? powered by Olark live chat software
Mijn winkelwagen

0 items

€ 0,00

Gratis verzending vanaf 59 euro | Alle acties vind je hier | Deze producten zijn NIEUW | Van deze producten moeten we af (einde houdbaarheid) 10% tot 50% korting, op=op. Profiteer hier |

Veelgestelde vragen

Hoe gebruik ik deze site?

1. Hoe winkel ik op de site?
2. Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
3. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt? 
4. Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
6. Wat is de status van mijn bestelling?
7. Moet ik eerst inloggen?
8. Waarvoor dient een eigen account? 
9. Kan ik ook vanuit het Buitenland bestellen?


Hoe winkel ik op de site?
U kunt langs de verschillende categoriën en producten gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen kunt u gebruiken als een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen hebt verzameld. Maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. U kunt altijd producten verwijderen, aantallen aanpassen en nog producten toevoegen. U kunt ook verder winkelen op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u op “info” klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u aan de rechterkant steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.
Meer over het bestelproces kunt u hier lezen. 

[Naar boven]

Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op “afrekenen”. Hier kunt u de verzendmethode en betaalmethode kiezen. U kiest de betaalmethode en klikt op “ga verder”. Na afrekenen krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u heeft besteld.
Meer over het bestelproces kunt u hier lezen. 

[Naar boven]

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?
ls u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog twee tot drie weken wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar “klanten service” links onderaan deze site om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU moet u ook rekening houden met een mogelijke vertraging bij de douane. Als u naar “Mijn account” gaat en daarna naar “Mijn orders” dan kunt u de actuele status van uw bestelling bekijken. 

[Naar boven]

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als u op “Mijn account” rechts boven op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen en uw wachtwoord wijzigen. Als u naar “Mijn account” gaat kunt u daarna naar “Account-gegevens” gaan om die te bewerken. 

[Naar boven]

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden. U kunt nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord en uw wachtwoord eventueel wijzigen in een voor u beter te onthouden wachtwoord. 

[Naar boven]

Wat is de status van mijn bestelling?
U klikt op “Mijn account” rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op “Mijn orders"” waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken. 

[Naar boven]

Moet ik eerst inloggen? 
Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te leggen. Logt u daarna in, bijvoorbeeld bij het afrekenen, dan wordt de winkelwagen automatisch meegenomen. 

[Naar boven]

Waarvoor dient een eigen account?
Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller winkelen, u kunt ook altijd uw order informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek met uw factuur- en afleveradres(sen). 

[Naar boven]

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Bestellen is mogelijk vanuit heel Europa. Wij leveren niet aan landen buiten de Europese Unie.
De bezorgkosten voor Nederland en Belgie zijn gratis bij een bestelling boven de 59 euro en anders 4,90 euro. De bezorgkosten voor overige Europese landen zijn gratis boven de 150 euro en daaronder 9,95 euro.  

[Naar boven]